Wednesday, March 16, 2011

Hidden Camera, Berhati-hatilah!


Pompuan kalau ngan ber'shopping', kira pecah kepala la orang kata.

Kadang kadang kita kalau terlampau ghairah sangat ber'shopping' di shopping complex, bukan kita kisah pun keadaan sekeliling. Masa masa genting macam ni la tanpa kaum pompuan sedari, ramai mamat yang mata keranjang melampiaskan nafsu serakah depa dengan joli katak menelanjang kita dengan kamera tersembunyi. Mata jahat mereka menelanjangi kita malah ada yang videokan untuk edaran kat kawan kawan satu kepala.

Disini kak Ros perturunkan satu cara macamana nak kesan HIDDEN CAMERA atau kamera tersembunyi dalam bilik persalinan di butik butik dalam sesetengah pasaraya. Caranya agak mudah iaitu bawa henfon masuk kedalam bilik persalinan. Tapi pastikan yang henfon kita tu berfungsi, boleh buat panggilan luar.

Masuk saja kedalam bilik persalinan dan sebelum mulakan apa apa, terus buat satu panggilan dulu. Kalau panggilan kita terganggu dan gagal membuat panggilan luar, itu bermakna bilik tersebut ada kamera tersembunyi...!!!

Panggilan terganggu kerana di halang oleh fibre optic semasa pemancaran signal dari henfon berlaku. Tolong beringat dan beritahu anak anak kita, kakak kakak dan adik adik kita untuk mengelakkan mangsa yang tidak berdosa ini menjadi mangsa dari HIDDEN CAMERA atau kamera tersembunyi ini. - Sumber

p/s: Musim shopping sakan ... jadi beringat-ingatlah semua supaya tidak menjadi mangsa sebagai pelakon free...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...