Sunday, January 9, 2011

TINI ....KUCH KUCH HOTA HAI.....TINI

Assalamu'alaikum,

Hari ini Madre nak tulis tentang Tini kesayangan anak Madre berkaitan entri beliau  "I Miss This Chia....
http://belogleen.blogspot.com/2010_09_01_archive.html .

Tini memangnya gedik sejak kecil lagi tapi  sekarang bukan lagi gedik-gedik giteww malah dah pandai bawa jantan pulang ke rumah..huhh!

Tu dia!! jantan maco kacukan Parsi fuhhhh.. boleh tahan!

 kasik can Tini makan dulu, gentleman giteww

Sabar! tunggu Tini makan... macam tak kenyang2

......Sampai nak tertidur

..Tunggu lagi Tini bersolek

layan Tini sembang2 pot pet, pot pet

...haha!baru dapat dating kat pokok bunga

bergurau senda kuch kuch hota hai pulak...

bergelak ketawa sampai Tini terguling2...

skodeng ler dulu....betul ke betina ni??? ke awwww2!!!


 poyo lagi menggoda..."amboi, hang....ggggatttttaaaaaii!!"

4 comments:

.:rizaL:. said...

comel nye...mcm owner iGossip giteuww la ummi haha

Madre Amor said...

amboi...bukan ke owner iGossip tu terlebih2 lg tomeinyer??

Amalina Sulaiman said...

heheheh!!! COMEL NYE JANTAN UH, UMMI!!!!! MESTI TINI DAPAT ANAK KIUT NANTI....EEE....TAK SABAU NAK TIMANG CUCU COMELL!!!!HEHEHEHEHEHEHEH!!!!!

Madre Amor said...

oiiitttt, kak! hang dah lupa kah pak dia nama Syed Hussein.So, yg dapat cucu itu tentulah tok dia si syed hussein...wakakakaaa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...