Monday, March 12, 2012

Sebelum Dibius Cinta


ANDAI KAU TAHU...(Petikan komen di blog)

Assalammualaikum ustaz,

Saya antara silent reader blog saiful islam..saya adalah antara anak muda yang dahulu nya tidak faham mengapa ustaz tidak menggalakkan berkahwin ketika muda dan masih belajar..saya tak dpt 'digest' langsung post ustaz 'Sebelum dibius cinta ' pada ketika itu.. tapi sekarang, setelah saya berkahwin selama 2 tahun..( saya berkahwin selepas menggengam ijazah dan mempunyai pekerjaan ) dan selepas saya mempunyai seorang anak, saya INGIN BERTERIMA KASIH kpd ustaz hasrizal..semua post ustaz berkaitan berkahwin di usia muda, one by one really made sense to me now..terutama nya artikel (Sebelum dibius cinta)..sgt realistik..terima kasih untuk artikel-artikel berkenaan..terima kasih kerana membuatkan saya menangguhkan perkahwinan sehingga tamat belajar...tolong doakan saya berjaya mengharungi alam rumah tangga dan menjadi ibu yg mithali..kdg kala bila dtg ujian rumah tangga bertandang sebelum dibius cinta, saya baca kembali..terima kasih ustaz hasrizal

(Sumber)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...